söndag, januari 28, 2007

Från framtiden: 95


Eftersom flera i min närhet kommenterat 95 kampanjen som dominerar stockholms tunnelbana tänkte jag spoila den lite nu, så hinner ni skryta för era vänner att ni vet vad det är i kanske en dag eller två.

1. Det är SJ som ligger bakom. (källa)

2. Alla "just nu" priser fram till sommaren kommer att kosta 95 kr. (rykte)

SJ kan behöva en bra kampanj för att folk ska vilja åka tåg igen. Så vi kan ju hålla tummarna för att priset blir 95:- (dock lär det ju vara på ett begränsat antal platser, typ 2, per tur)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore riktigt najs om det bara kostade 95 kr. Då ska man verkligen se till att åka! ^^

Raxl Snaxel sa...

Nä, då ska jag planka ännu mer. För då tror dom att alla betalar eftersom det är så billigt och då behöver de inte lika många kontrollanter. Och om det kommer kontrollanter så använder jag min eldkastare som jag alltid har med mig och slår dom i huvudet med den.