onsdag, februari 06, 2008

Imogen Heap

Wow!

http://www.youtube.com/watch?v=25VGdNU3nrU

5 kommentarer:

Agnes sa...

Skitcool! Kollade på en annan "Let go" som var jävligt vacker! Hon måste vara ett underbarn!

Raxl Snaxel sa...

Hon är verkligen häftig! Jag hade en liknande idé förut... typ att man bygger upp en låt genom att spela ett instrument i taget. Man börjar med att spela in en trumsapmling och sen tar man alla andra instrument.

Karin sa...

Hon är riktigt duktig!

Angående röstningen: Jag vill rösta på "Eriks (o)vänner" men Agnes har redan röstat från den här datorn så det går inte. Men nu vet du det i alla fall.

Nahkala sa...

Jag har inte lagt någon röst så jag röstar åt dig ;)

Maria sa...

Bra låt, klippet räddade min dag.

Hon är så grym... Såg henne på spela hos Letterman för ett par år sedan, häftig redan då.