Jag gillar normalt sett inte reklam som riktar sig till barn, men ibland finns det undantag som den här från Chupa Chups.
Folk klagar lite smått på att jag inte bjudit på någon mp3:a på länge och lovar att kompensera det kommande vecka med minst 4st mp3:or
1 kommentar:
intelligent reklam men känns inte som att den riktar sig till barn. Det är ju klar vuxenhumor, vilka barn i klubb-åldern känner igen sig i efter-sparken-barnhäng, med rynkad panna och en förstående bartender på en tisdagseftermiddag?
Är tanken att media-föräldrar ska köpa Cupa-Chups till sina media-barn för att det är cool reklam, eller riktar sig reklamen till yngre ungdomar som precis fått första veckopengen?
Tveksamt om det finns något målgruppstänk alls bakom det här, men idén är hursomhelst väl genomförd..
Ska gå och köpa en klubba nu, tror jag..
Skicka en kommentar