söndag, april 15, 2007

You'll miss it when it's gone

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blev tvungen att titta två gånger innan jag förstod vad det var.. men aj, vad träffande den var! Sjukt snygg också! (:

Karin sa...

Jag förstår nog faktiskt inte...

Raxl Snaxel sa...

gryym!

jag har faktiskt börjat slänga burkar och skit där det hör hemma. Jag drar mitt strå till stacken så att säga. Bara så att ingen kommer till mig när dagen är här och wajnar på att jag inte gjorde något.

Nahkala sa...

Jag försöker också källsortera osv, men det är inte så lätt alltid, ibland har jag verkligen ingen aning var man ska slänga saker (typ glödlampor just nu sparar vi alla i en påse)

Maria sa...

Glödlampor ska sorteras som miljöfarligt avfall, och lämnas till en miljöstation. En sån finns vid macken i Aspudden, och där kan du också lämna elskrot och farliga vätskor.