tisdag, mars 20, 2007

Penelope och Black Snake Moan


Sen har vi dessutom två filmer med Christina Ricci (Sleepy Hollow, Monster, The Addams Family) på gång. För er som inte vet det har jag alltid smådyrkat henne och de roller hon gör. Jag får ofta kritik från killkompisar när jag kommenterar att hon är sjukt snygg/sexig.
Jag förstår inte hur man kan missa hennes utstrålning! Mycket av hennes "snygghet" sitter inte på kroppen utan i den utstrålning hon har! Och dessutom brukar de filmer hon är med i vara bra ;)


Penelope
Grisnäsan :)

Black Snake Moan
feat. Samuel L. Jackson och Justin Timberlake!?
(Nej, jag skämtar inte)

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag förstår inte hur man kan missa hennes utstrålning! Mycket av hennes 'snygghet' sitter inte på kroppen utan i den utstrålning hon har!"

Ungefär som Mona Sahlin alltså?
--Mats

Nahkala sa...

Nej, som sagt hon är snygg fysiskt också! Se bilden som exempel :P men det som ger henne det där lilla extra är utstrålningen.

Mona Sahlin ehm.. saknar enligt min mening båda. Så jag vet inte hur du tänkte där riktigt?